Тодор Иванов и Александра Богданова |
Презентациите могат да се използват в началото, в процеса на преподаване и в края на урока в зависимост от вида урок, цели и задачите, особеностите на учениците.
При преподаване на уроци от философския цикъл, в частност етика или право, е по-уместно те да се включат в края на урока с цел визуализация и по-бързо и трайно запомняне на преподавания материал.
http://slides.copaste.net/slide/25392/filosofski+kategorii/
При физическо възпитание е по-подходящо презентациите да са в началото на урока с цел нагледност, правилно изпълнение на действията и по-ясно представяне на това, което предстои да направят учениците.
http://slides.copaste.net/slide/25130/stilove+v+rok+muzika/
При преподаване на музика презентациите се използват по различен начин, в зависимост от урока. При преподаване на теоретична част, например биография на композитор, е добре да е в началото. http://bglog.net/nachobrazovanie/29121
В началното училище в ПИГ също има гъвкав подход при използване на презентациите. Когато децата са уморени, презентацията създава фокус на внимание. Използването в края е с цел затвърдяване на знания, отмора. Презентацията е уместна при занимания по интереси.
http://www.detkityumen.ru/presentations/
Милена Василева, Камелия Коляшева, Вероника Костадинова |
Петя Иванова, Калина Тошева |
Преподаване на биографии на писатели и поети предполага използване на презентации, които могат да се направят и от ученици по инструкции на учителя. Теоретичен материал по български език също се представя чрез презентации.
http://burborani.stanevkonserv.com/
Английският език се преподава и чрез презентации, особено при по-малките ученици, за да се онагледи учебното съдържание.
http://buhal.net/
http://ppt4web.ru/anglijjskijj-jazyk
Презентациите по химия включват онагледяване,у например строеж на веществото, както и опити, които е опасно да се демонстрират на живо.
http://www.slideshare.net/guestf4812e/introductory-chemistry-chapter-1-power-point
Математиката също може да бъде преподавана и чрез използване на презентации.
http://www.diuu.bg/ispisanie/broi16/16kt/16kt3.htm
Деяна Манолова, Ирина Дейреджиоева, Радка Пашева |
Екипна работа в офлайн среда за онлайн публикуване на резултати от брейнсторминг по темата "Дизайн на обучението" - младши учители, София, хотел Silver House.
Няма коментари:
Публикуване на коментар